Få med deg tilbud og siste nytt!
- Eksklusive kampanjer kun for medlemmer
- Først i køen på events og pre-sale
- Book privat morgenshopping mellom kl 9-10 i butikkene
- Inspirasjon
Org.nr: 980 813 215
Bedriftsnavn: Bag&Beautiful AS – avdeling Katharina
Adresse:
Katharina
Østervåg 8
4013 Stavanger
Vi digger hvert eneste produkt vi har i butikkene våre, mye fordi vi har jo valgt de selv.. hehe.. Siden vi har så mye forskjellig, så finner du informasjon om hvert produkt når du klikker deg inn på det!
Alle priser er i norske kroner og vises inklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader. I handlekurven og i kasse-visningen er total merverdiavgift spesifisert.
I skrivende stund er lagerstatus på nettbutikken lik lagerstatus fysisk butikk i Østervåg. En sjelden gang vil dette medføre at kanskje noen kjøper varen du nettopp handlet på nett. Lageret vårt oppdateres hver dag, så dette blir nok ikke noe problem! Skulle det likevel skje skal vi ordne dette så godt vi bare kan!
Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!
Vi shipper dessverre ikke utenlands!
Vi behandler varer fortløpende og har Bring som vår eminente fraktleverandør! Har du Posten sin app kan du følge forsendelsen din hele veien gjennom. Du vil også få melding på SMS når varen er klar for henting eller om Posten ikke klarte å få pakken i postkassen din.
Vanligvis vil varene sendes fra oss 2-3 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare vil vi kontakte deg på telefon eller e-post. Vi tar forbehold mot litt lenger leveringstid i høysesong (feks i slutten av desember). Maksimal leveringstid er 3 uker etter bestilling. Har du ikke fått varen til da har du som kunde rett til å heve kjøpet uten ekstra kostnader.
Vi sender varene via Bring. Vi har fri frakt over 1500,-! Ellers er det en standard fraktkostnad på 89,-.
Dette gjelder alle bestillinger, uavhengig av størrelse og antall kolli, til alle sendinger innad i Norge.
Ønsker du å få tilsendt varer utenfor Norge, er dette så klart mulig. Send oss en mail på: astrid@katharinabutikken.no.
For deg som bor i Stavanger og Sandnes kan du klikke: «Hent gratis i butikk». Etter at du har lagt inn bestillingen, vil normalt varen eller varene du har bestilt ligge klar til henting senest innen 24t. Du vil få mail når varen(e) er klare.
Oj oj, her kan du jammen betale med Vipps! Kult, ikke sant?! Bare følg instruksene på skjermen 🙂 Ellers er du også velkommen til å betale med Klarna/Visa/Mastercard.
Vi behandler persondata ifølge den nye personvernloven som trådde i kraft mai 2018 (GDPR). Her er noen viktige punkter om dette for deg som kunde hos oss i Katharina:
Vi bruker informasjonskapsler (cookies) på dette nettstedet. Informasjonskapsler er små informasjonsfiler som blir liggende igjen på datamaskinen din for at tjenesten vår skal kunne fungere.
Når du som bruker besøker nettstedet vårt etterlater du deg elektroniske spor. Sporene dannes fordi din nettleser automatisk sender en rekke opplysninger til våre tjenermaskiner hver gang du ber om å få vist en side. Ingen av disse opplysningene vil bli brukt til å identifisere enkeltpersoner, med mindre du er innlogget.
Vi bruker disse opplysningene til å generere samlet statistikk om bruken av vårt nettsted. For å kunne analysere informasjonen benyttes analyseverktøyet Google Analytics, som er underlagt Google sine retningslinjer for personvern.
Når du handler hos oss blir betalingen behandlet av CreditCall, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.
Når du har handlet en vare hos oss får du en ordrebekreftelse på mail. Ta en grundig sjekk på denne for å se at alt stemmer! Skulle det likevel være en grunn for å sende varen i retur, se nedenfor:
Vi vil at du skal være helt fornøyd med kjøpet ditt! Er det noe som ikke passer eller varen ikke levde opp til forventningene kan du returnere varen til oss! Se mer info i mailen du fikk av oss med angrerettskjema.
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi oss skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Legg ved bilder (minst 3) av feilen ved varen, nærbilder som viser fabrikasjonsfeilen/problemet med produktet, og ett oversiktsbilde. OBS! Dersom vaskeanvisning ikke er fulgt, varen er brukt unormalt mye eller ikke til egnet bruk, faller reklamasjonsretten bort.
Dersom vi har pakket feil vare er det viktig du gir oss beskjed innen 14 dager etter varen er mottatt. Da vil vi betale returkostnaden og sende deg riktig vare, gitt at den fremdeles er på lager.
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjemaet.
Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med vår kontakt- og foretaksinformasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.